iran- beauty  

لیپو شکم در مردان

لیپو شکم در مردان

لیپو شکم در مردان

لیپو شکم در مردان  روشی مطمئن و موثر برای مردان برای از بین بردن چربی های ناخواسته تقریباً از هر ناحیه از بدنشان است. بعلاوه، می تواند چربی شکم را سریعتر و بهتر از هر جایگزین موجود امروزی کاهش دهد.

همان گونه که می دانید یکی از بزرگ‌ ترین چالش‌ ها هم برای مردان و هم برای زنانی رفع  چربی‌های سرسخت شکم است. لیپو شکم بهترین راه حل برای رفع این مشکل است.

در این روش، رسوبات چربی شکم که به سختی با رژیم غذایی و ورزش از بین می رود، طی چندین ساعت از بین می رود. جراحان ماهر با روش  درمانی لیپو شکم  با حداقل تهاجم به بیماران کمک می کنند تا به اهداف زیبایی‌ شناختی خود برسند. با این حال، حفظ نتایج لیپو شکم  در مردان نیاز به تلاش آنها بعد از جراحی دارد.

زیرا لیپوساکشن یک روش کاهش وزن نیست و بسته به اینکه کدام ناحیه از بدن شما تحت درمان قرار گرفته است، به یک رژیم ورزشی مناسب برای حفظ نتیجه شما نیاز است.

 

چرا از دست دادن چربی شکم خیلی سخت است؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا از بین بردن چربی دور کمر بسیار سخت است، از جمله

 

استرس

بدن ما با ترشح هورمونی به نام کورتیزول به استرس پاسخ می دهد. اعتقاد بر این است که سطح بالای کورتیزول به طور مداوم باعث ذخیره چربی می شود.

همچنین تصور می شود که اشتهای شما را افزایش می دهد و به هوس خوردن غذاهای ناسالم مانند شکر کمک می کند.

ژنتیک

این احتمال وجود دارد که از نظر ژنتیکی مستعد اضافه وزن در ناحیه شکم خود باشید. به عنوان مثال اگر پدر شما بیشتر وزن خود را دور شکم خود دارد ، این احتمال وجود دارد که بدن شما نیز همین کار را کند.

تحقیقات جدید حتی نشان می‌دهد که ترکیب میکروارگانیسم‌های موجود در بدن شما که از والدین شما منتقل می‌شوند، می‌تواند در افزایش وزن  نقش داشته باشد

سن

شکل بدن شما با افزایش سن تغییر می کند. مردان معمولاً تا سن 55 سالگی وزن اضافه می کنند و سپس شروع به کاهش وزن می کنند. پزشکان گمان می کنند که این به کاهش تدریجی و مرتبط با افزایش سن در هورمون جنسی مردانه به نام تستوسترون مربوط می شود.

فواید درمان چربی شکم با لیپوساکشن

-هنگامی که رژیم غذایی و ورزش کافی نیست، روی آوردن به لیپوساکشن مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال، این یک روش یکباره است که به ندرت نیاز به تکرار دارد.

 

-لیپوساکشن همچنین بهبود قابل توجهی در شکل ناحیه درمان ارائه می دهد. این می تواند چربی های شکم واقع در زیر پوست و بالای عضلات شکم را به طور دائمی از بین ببرد. در نهایت، اگر وزن خود را حفظ کنید، لیپو شکم در مردان  نتایج طولانی مدتی را ارائه می دهد.

 

 

هزینه لیپو شکم در مردان چقدر است؟

هزینه لیپو شکم در مردان با توجه به شرایط متفاوت است .به عنوان مثال لیپو شکم در مردان، با کیفیت بالا تقریباً دو برابر سایر نواحی دیگر بدن گران تر است. همچنین، به خاطر داشته باشید که مردان ویژگی های آناتومیکی متفاوتی نسبت به زنان دارند یعنی بافت فیبری بیشتری دارند که برداشتن آن سخت تر است.

عوامل دیگری که به طور بالقوه می توانند بر هزینه لیپو شکم در مردان تأثیر بگذارند عبارتند از

  • نیازها و اهداف شما از لیپوساکشن
  • -نوع و میزان لیپوساکشن شما
  • -تجربه و شهرت جراح پلاستیک شما
  • -انتخاب نوع بیهوشی شما
  • -موقعیت جغرافیایی شما

 

نکات در مورد لیپوشکم در مردان

اینکه لیپوساکشن روشی فقط برای زنان طراحی شده است چنین سخنی دور از واقعیت است. در اینجا به برخی از مواردی که در مورد لیپو شکم در مردان باید در نظر بگیرید اشاره شده است:

 

لیپوساکشن چاقی را درمان نمی کند

لیپوساکشن جایگزینی برای جراحی چاقی در رفع چاقی یا افزایش شدید وزن نیست. لیپوساکشن را به عنوان یک کار نهایی در نظر بگیرید که به بهبود ظاهر شما پس از کاهش وزن قابل توجه از طریق جراحی یا تغییر سبک زندگی کمک می کند.

به همین ترتیب، لیپوساکشن روشی برای کاهش ظاهر شل و پوست اضافی نیست. اگر این نوع نگرانی را داشته باشید، جراحی شکم مناسب‌تر خواهد بود.

 

انتخاب جراح

انتخاب جراح پلاستیک شما مهمترین عامل برای به دست آوردن نتایج فوق العاده از لیپو شکم در مردان  است.

مهارت، توجه به جزئیات، هنرمندی و تجربه جراح شما بیشترین اهمیت را دارد. بنابراین منطقی است که برای انتخاب جراح مناسب برای لیپوساکشن خود تلاش زیادی انجام دهید

اثرات افزایش وزن بعد از لیپوشکم در مردان

شما باید بدانید که بدن چگونه به افزایش وزن پس از لیپوساکشن واکنش نشان می دهد تا انتظارات خود را تعیین کنید و نتایج را حفظ کنید. اگرچه با انجام لیپوساکشن از شر سلول های چربی در ناحیه تحت درمان خلاص می شود، اما این کار مانع از افزایش وزن افراد در آینده نمی شود

در زیر اثرات لیپوساکشن بر سلول های چربی ذکر شده است

 

  • تغییرات نا متناسب:

اگر بیمار پس از لیپوساکشن شکم مقدار قابل توجهی وزن اضافه کند، چربی لزوماً به ناحیه تحت درمان باز نمی گردد. در عوض، ممکن است در سایر قسمت های بدن تجمع پیدا کند و ظاهری نامتعادل یا نامتناسب ایجاد کند. این می تواند مزایای کانتورینگ را که از طریق این روش به دست می آید را خنثی کند.

  • تاثیر روانی:

افزایش وزن پس از لیپو شکم در مردان ممکن است عواقب روانی داشته باشد. افزایش قابل توجه وزن ممکن است باعث شود بیماران نسبت به فرم بدن مورد نظر خود ناامید یا عصبانی شوند که می تواند اعتماد به نفس و عزت نفس آنها را کاهش دهد

تثبیت وزن قبل از لیپو شکم در مردان

درک این نکته بسیار مهم است که لیپوساکشن درمانی برای کاهش وزن نیست. بیماران متوجه خواهند شد که به جای از دست دادن وزن پس از جراحی، نتایج بیشتر بر حسب سایز کاهش می یابد. توصیه می شود افرادی که قصد لیپوساکشن را دارند قبل از انجام این عمل وزن ایده آل یا نزدیک به وزن خود را داشته باشند.

 

اگر بتوانید وزن خود را ثابت نگه دارید، شانس شما برای دست نخورده نگه داشتن نتایج لیپوساکشن در طول زمان بیشتر است. به جای استفاده از رژیم‌های غذایی شدید یا مکمل‌ها، بهترین رویکرد برای دستیابی به کاهش وزن سالم، کاهش وزن تدریجی است. قبل از درمان، اگر یک برنامه روتین سالم که شامل ورزش منظم و یک رژیم غذایی متعادل است را ایجاد کنید، پس از این روند در چارچوب ذهنی مناسبی برای حفظ آن خواهید بود

چرا باید بعد از لیپوساکشن شکم ورزش کرد؟

لیپوساکشن رسوبات چربی سرسخت را از بین می برد و بلافاصله تغییرات در بدن ایجاد می کند. با این حال، در حالی که درمان می تواند ظاهری ساده را برای شما فراهم کند، تعهد مداوم به فعالیت بدنی برای حفظ نتایج ضروری است.

لیپوساکشن بدن شما را کانتور می کند اما مانع از افزایش چربی در سایر نواحی بدن شما نمی شود. یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم برای حفظ کانتور بدن شما ضروری است

چه زمانی باید ورزش بعد از عمل را شروع کرد؟

پس از لیپو شکم در مردان ، باید مقداری تورم و درد را پیش‌ بینی کنید، اما این موارد باید طی دو تا سه هفته از بین بروند.

بلافاصله پس از لیپوساکشن باید از ورزش شدید اجتناب کرد. ممکن است لازم باشد سه تا پنج هفته منتظر بمانید تا رژیم ورزشی معمول خود را از سر بگیرید.

 

برای به دست آوردن بهترین نتایج جراحی، ابتدا بدن باید بهبود یابد. بر اساس توصیه جراح، ممکن است دو تا سه هفته پس از جراحی به تدریج تمرینات را افزایش دهید.

اگر می خواهید نتایج جراحی خود را حفظ کنید، باید یک برنامه تمرینی منظم هوازی و شکم پایبند باشید. بهترین فعالیت‌ ها بعد از جراحی دویدن، دو چرخه‌ سواری، شنا و ایروبیک هستند،

اما ورزش‌ های ساده دیگری برای شکم وجود دارد که می‌ توانید بعد از لیپوساکشن به برنامه تناسب اندام خود اضافه کنید

iran beauty وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *