iran- beauty  

لیپوماتیک در مردان

لیپوماتیک در مردان

لیپوماتیک در مردان

لیپوماتیک در مردان یک روش جراحی بسیار محبوب است که برای برداشتن سلول‌های چربی اضافی و سرسخت از بدن طراحی شده است و در نتیجه ظاهری برجسته و مشخص دارد.

 

نواحی لیپوساکشن که اغلب توسط بیماران مرد هم انتخاب می شود شامل شکم، پهلوها، پشت و چانه است و تمام تکنیک های مورد استفاده فیزیک مردانه را بیشتر می کند

 

لیپوماتیک در مردان برای چه کسانی مناسب است؟

لیپوماتیک به عنوان یک روش کاهش وزن در نظر گرفته نشده است و با وجود تصورات غلط رایج، برای انجام لیپوساکشن باید وزن سالمی داشته باشید.

 

جراح شما قبل از جراحی ارزیابی خواهند کرد آیا شما برای جراحی مناسب هستید یا خیر.

قبل از جراحی چند عکس قبل و بعد را به شما نشان دهند، نگرانی های شما و نتایج مورد نظر شما را مطرح خواهند کرد

 

آنها همچنین سلامت و تندرستی عمومی شما را ارزیابی می کنند تا مطمئن شوند که برای یک عمل بیهوشی عمومی مناسب هستید. همچنین برای داشتن لیپوماتیک برای مردان باید بالای 18 سال داشته باشید

اهمیت و ویژگی های دستگاه لیپوماتیک

دستگاه لیپوماتیک یک دستگاه ویبره است. که شروع به آب شدن چربی در ناحیه شناسایی شده می کند.

 

به لطف دستگاه لیپوماتیک که یک دستگاه ویبره است، برنامه با تحریک چربی با فرکانس پایین شروع می شود. و چربی های زیر جلدی را آب می کند

 

عمل لیپوماتیک تا سه کیلو چربی  را از بین می برد. زمانی که عمل لیپوماتیک تمام شد، بیماران در مدت کوتاهی شروع به بهبودی می کنند. گفته می شود که این روند خیلی طول نخواهد کشید.

 

 پس از عمل لیپوماتیک

پس از لیپوماتیک که به عنوان یک عمل کوتاه و آسان بیان شده است، امکان بازگشت زودهنگام به زندگی روزمره وجود دارد و حتی کارکنان می توانند بلافاصله به سر کار خود بازگردند.

 

البته هرچه این روند سریعتر باشد، قوانین بیشتری باید در نظر گرفته شود. پوشیدن گن مخصوص بعد از عمل ضروری است

البته این نکته را بدانید که هیچ کبودی یا جای زخم روی بدن بعد از جراحی وجود ندارد. تورم و کبودی خفیف ممکن است تا مدتی با شما باشد و نباید نگران بود

 

آیا مردم از جراحی لیپوماتیک راضی هستند؟

افرادی که جراحی لیپوماتیک انجام می دهند قبل از جراحی با اضطراب و تعصب با پزشک خود صحبت می کنند.

برای خلاص شدن از شر این اضطراب، باید به گفته های پزشک خود قبل و بعد از عمل دقت کنید تا از نتیجه جراحی رضایت داشته باشید.

 

بیشتر بیماران از نتایج موفقیت آمیز به دست آمده از همه بیماران پس از لیپوماتیک رضایت دارند

 

همچنین بیمارانی که به سرعت ترخیص شدند تاکید کردند که روند بهبودی سریع بوده و با توجه به تغذیه منظم از بهبود سریع ظاهر بدن خود بسیار خرسند هستند.

آیا لیپوماتیک در مردان عوارضی دارد؟

در برخی افراد ممکن است بعد از لیپوماتیک افتادگی بدن رخ دهد. این افتادگی ها در یک عمل دیگر اصلاح می شوند و ساختار بدن محکم تری را ارائه می دهند.

پس از اتمام فرآیند لیپوماتیک بیماران در مدت کوتاهی، در واقع چیزهای زیادی برای آنها در زندگی روزمره آنها تغییر می کند.

به لطف لیپوماتیک، افراد بعد از جراحی احساس شادی بیشتری می کنند و تاکید می کنند که کیفیت زندگی آنها افزایش یافته است.

از آنجایی که لیپوماتیک یک روش سالم است، مشکلی ایجاد نمی کند که باعث ایجاد ناراحتی در فرد شود و باعث رضایت خاطر شما می شود.

بنابراین می توان گقت اگر مراقبت های قبل از جراحی یا بعد از جراحی را رعایت کنید این جراحی عوارض خاصی برای فرد ندارد.

بعد از جراحی چه نکاتی را باید در نظر گرفت

لازم است قبل از عمل مدتی تحت نظر پزشک زندگی کرد. پیروی از توصیه های پزشک و آنچه او می گوید بسیار مفید است زیرا باعث تسهیل جراحی می شود.

آزمایشات انجام شده قبل از جراحی باید بررسی شود که آیا فرد دارای بیماری مزمن و جدی است یا خیر. برای اینکه این روش با بیهوشی انجام شود، در هفته های قبل نباید سیگار و الکل مصرف کرد

 

اگر به گفته های پزشک عمل کنید، عمل موفقیت آمیز خواهد بود و عمل لیپوماتیک در مردان  با درد کمتری انجام می شود.

 

برای انجام جراحی لیپوساکشن سعی کنید با دستگاههای جدیدتر مانند پال و ویزر انجام دهید که نسبت به لیپوساکشن مزیت بیشتری دارد.

 

انجام  روش لیپوماتیک در نواحی مانند بالای زیر ساق پا، داخل زانو و بالای ضررورتی ندارد.

 

آیا لیپوماتیک موثر است؟

بعد از عمل  درصورت داشتن شکایت حتماً باید به پزشک اطلاع دهید. در صورت بروز واکنش آلرژیک یا مصرف مخفیانه غذا و نوشیدنی ممنوعه، ممکن است عمل به تعویق بیفتد

 

بیمارانی که پس از عمل لیپوماتیک در مردان  ترخیص شده اند، اظهار داشتند که از تغییر بدن خود بسیار راضی بوده و دردشان شدید نبوده است.

 

پس از فرآیند بهبودی که از فردی به فرد دیگر متفاوت است، بیماران می توانند به ظاهر مورد انتظار خود برسند و به ظاهر دلخواه خود دست یابند.

 

تا زمانی که تغذیه منظم و ورزش منظم انجام شود، بعد از جراحی لیپوماتیک در مردان بیشتر بیماران  از جراحی خود رضایت دارند.

روند بهبودی پس از لیپوماتیک

پس از اتمام لیپوماتیک، بیماران برای چند ساعت در اتاق استراحت می کنند. در صورت عدم شکایت بیماران استراحت شده و سالم بودن وضعیت بدن، می توان آنها را ترخیص کرد.

 

در صورت بروز هر گونه ناراحتی و شکایت باید برای معاینه به بیمارستان مراجعه کرده و در صورت لزوم با انجام آزمایشات شکایات خود را توضیح دهند.

 

استفاده از گن بعد از عمل  لیپوماتیک در مردان بسیار مهم است. استفاده از گن مخصوص بعد از جراحی به بهتر شدن نتایج بسیار کمک می کند.

 

نحوه انتخاب جراح لیپوماتیک در مردان

 

یافتن یک جراح پلاستیک زیبایی دارای گواهی بورد تخصص که در انجام روش های لیپوساکشن و کانتورینگ بدن و همچنین موارد زیر با تجربه باشد، مهم است

  • تجربه: به دنبال جراحی باشید که تجربه زیادی در انجام روش های لیپو 360 داشته باشد
  • شهرت: شهرت جراح را با خواندن نظرات آنلاین و توصیفات بیماران قبلی تحقیق کنید
  • مدارک: مطمئن شوید که جراح شما دارای گواهینامه بورد و دارای مجوز است
  • از جراح خود کارهای قبل و بعد از بیمارانش را بخواهید

در آخر در انتخاب جراح خود  برای لیپوماتیک در مردان بسیار دقت کنید زیرا مهارت و تجربه پزشک شما در نتایج لیپوماتیک در مردان بسیار تاثیر گذار است.

iran beauty وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *