iran- beauty  

لیپوماتیک آقایان در کرج

لیپوماتیک آقایان در کرج

لیپوماتیک آقایان در کرج

لیپوماتیک آقایان در کرج یکی از انواع جراحی زیبایی می باشد. کسانی که تمایل دارند این جراحی زیبایی را انجام دهند اقدامات گوناگونی  برای کاهش وزن و لاغری خود انجام داده اند که در برخی مواقع این اقدامات لاغری موجب افتادگی و شل شدن پوست در ناحیه شکم آقایان شده است .

البته در برخی افراد ممکن است چاقی و افتادگی شکم به دلیل ژنتیکی به وجود آید که همه این موارد موجب شده است که فرد برای تناسب اندام نیاز به لیپوماتیک شکم پیدا کند.

 

معمولاً این جراحی زیبایی با دستگاههای مختلف و پیشرفته مانند پال ، ویزر و لیپوماتیک انجام می شود. انجام جراحی زیبایی شکم بین یک  الی پنج ساعت برحسب میزان چربی شکم به زمان نیاز دارد.

این زمان همان گونه که گفته شد با توجه به میزان چربی تخلیه شده  متفاوت است در صورتی که میزان چربی برای تخلیه کم باشد لیپوماتیک شکم آقایان در کرج  در حدود  یک الی دو ساعت بیشتر زمان لازم ندارد.

 

 

کاندیدای مناسب لیپوماتیک آقایان در کرج

به طور کلی می توان گفت که لیپوماتیک آقایان در کرج برای کسانی مناسب است که در ناحیه شکم  خود چربی اضافه دارند  و شکم شان آویزان و افتاده است.

پس این جراحی در بیشتر افراد تنها به دلیل اضافه وزن انجام نمی شود و علاوه بر چاقی افرادی که در این ناحیه افتادگی شکم دارند گزینه مناسبی برای تناسب افراد محسوب می شود.

کسانی که به دلایل  متعددی و یا به دلیل افزایش سن پوست آنها خاصیت ارتجاعی خود را از دست‌ داده اند

و افرادی که به دلیل بزرگی شکم اعتماد به‌ نفس پایینی دارند برای انجام این جراحی  گزینه مناسبی محسوب می شوند البته این نکته را در نظر بگیرد که انتظارات غیرواقع بینانه از این نوع جراحی نباید داشته باشید.

چه کسانی نباید لیپوماتیک آقایان در کرج را انجام دهند

کسانی که می‌ خواهند جراحی شکم انجام دهند باید در سلامت کامل باشند و افرادی که  بیماری قلبی، دیابت یا آسم  دارند گزینه مناسبی برای این جراحی نیستند.

زیرا اینگونه بیماریها خطر جراحی زیبای شکم را افزایش می دهند . همچنین درصورتی که افراد دچار نوسان وزن باشند گزینه مناسبی برای انجام جراحی زیبایی  شکم نمی باشند زیرا برای انجام این جراحی افراد باید وزن ثابتی داشته باشند

 

انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک آقایان در کرج

در صورتی که می خواهید جراحی لیپوماتیک انجام دهید لازم است قبل از هر گونه اقدامی یک جراح با تجربه و فوق تخصص جراحی پلاستیک را پیدا کنید تا تخصص لازم را در این زمینه داشته باشد .

برای این انتخاب جراح تحقیقات لازم را برای انتخاب جراح انجام دهید و یک جراح ماهر و باتجربه کافی برای این جراحی پیدا کنید.

قبل از انجام لیپوماتیک شکم  جلسه مشاوره‌ ای با پزشک خود داشته باشید و از او بخواهید درباره نحوه انجام جراحی شکم و معایب و مزایا و خطراتی این جراحی ممکن است برای شما داشته باشد اطلاعات لازم را کسب کنید .

همچنین  شما می توانید با مراجعه به مطب با مراجعه کنند گان قبلی نیز صحبت کنید و نتیجه جراحی آنها را مشاهده کنید .اما در نهایت شما باید  تصمیم نهایی را برای این جراحی بگیرید.

 

اقدامات لازم برای لیپوماتیک آقایان در کرج

  • در جلسه مشاوره جراح سؤالاتی در مورد سلامتی جسمی و روحی از شما بپرسد  می شود و اگر دارو مصرف می‌ کنید و سابقه بیماری دارید باید در این جلسه پزشک خود را مطلع کنید.

 

  • همچنین در صورتی که  مصرف سیگار ،الکل و مواد مخدر دارید با پزشک خود در میان بگذارید.

 

  • در صورتی که شما شرایط لازم را برای جراحی لیپوماتیک شکم را داشته باشید  پزشک معاینات و آزمایش‌ ها و عکس‌ های مورد نیاز را برای سلامتی شما تجویز می کند تا برای جراحی  آماده شوید البته قبل از جراحی باید آزمایشاتی را انجام دهید.

 

  •  قبل از عمل در صورتی که داروهای رقیق‌ کننده خون  مانند آسپیرین  مصرف می کنید باید قبل از عمل آن را قطع کنید  در صورتی که سیگار و مواد الکی مصرف می کنید باید چند هفته قبل از جراحی از مصرف آن خودداری کنید.

 

جراحی لیپوماتیک آقایان در کرج چگونه انجام می شود

در مرحله اول شخص تحت  بیهوشی عمومی قرار می گیرد بعد از اینکه فرد بیهوش شد جراح چند برش چند میلی متری در ناحیه شکم ایجاد می‌ کند معمولا این برش های کوچک در ناحیه نزدیکی ناف و اطراف آن برای تخلیه چربی شکم ایجاد می‌ شود .

جراح  برای خارج کردن  چربی‌ های اضافه شکم از لوله کانولا استفاده می‌ کند .در این جراحی چربی اضافه زیر جلدی تخلیه می شود و در نهایت محل جراحی پانسمان می‌ شود.

در صورتی که شما نیاز به جراحی جزئی شکم داشته باشید برای این جراحی ،جراح یک برش کوچک برروی پوست شما ایجاد می کند و پوست و چربی اضافه را تخلیه می کند سپس ناحیه برش خورده را بخیه می کند

اگر جراحی زیبایی شکم  در حد وسیعی باشد این جراحی در حدود ۵ ساعت زمان لازم دارد ،و در این جراحی پزشک با ایجاد برشهای کوچک در چندین ناحیه چربی اضافه را تخلیه می کند.

با خارج شدن چربی اضافه شکم  شما تا حد زیادی تخت می شود .

مراقبت های لازم  بعد از جراحی لیپوماتیک آقایان در کرج

  • پس از جراحی شکم شما نیاز دارید برای چند هفته استراحت کنید تا فرد به بهبودی کامل برسد.در این مدت در صورتی که پزشک برای شما دارو تجویز کرده است آنها را طبق دستور پزشک استفاده کنید.

 

  • و در این  مدت توصیه های پزشک خود را با دقت انجام دهید  تا به نتایج رضایت بخشی از جراحی برسید.
  • در چند روز اول پس از لیپوماتیک آقایان در کرج از مسکن‌ ها و ضد دردها استفاده کنید تا درد شما کاهش یابد .
  • پس از جراحی استراحت مطلق نداشته باشید چون استراحت مطلق باعث می شود خون در پاها لخته شود .بنابراین می توانید در این مدت  فعالیت‌ های سبک روزانه خود را انجام دهید.

 

  • فرد می‌تواند برای بهبودی سریع‌ تر جای زخم در شکم ، از میوه هایی مانند آناناس و کرفس برای بهبودی زخم و کبودی  استفاده کند و مصرف ،ماهی و میگو را در این مدت می توانید افزایش دهید تا هر چه سریعتر بهبود یابید.

 

هزینه لیپوماتیک آقایان در کرج

هزینه جراحی در نقاط مختلف متفاوت است و هزینه جراحی زیبایی شکم  حتی  از کشوری به کشور دیگر و از شهری به شهر دیگر متفاوت  می باشد .

هزینه لیپوماتیک آقایان در کرج مانند هر جراحی های زیبایی دیگر به عوامل مختلفی بستگی دارد .

این عوامل شامل سن بیمار ،وزن بیمار، وضعیت  جسمانی فرد ،تجهیزات جراحی ، دستمزد جراح، بیهوشی و داروهای مصرفی ازجمله  مواردی هستند که بر هزینه این جراحی تاثیر گذار است . بنابراین برای هزینه جراحی با پزشک خود مشورت کنید.

 

iran beauty وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *