iran- beauty  

لیپوساکشن در مردان

لیپوساکشن در مردان

لیپوساکشن در مردان

لیپوساکشن  در مردان به طور معمول بر روی نواحی متفاوتی نسبت به زنان متمرکز است. در مردان محبوب‌ ترین نواحی گردن، سینه، شکم و پهلو است.

علاوه بر این، مردان دارای انواع مختلفی از چربی نسبت به زنان هستند. چربی مردانه در بافت فیبری پوشانده شده است که برداشتن آن را دشوارتر می کند.

از جنبه مثبت، پوست مردان بسیار ضخیم تر است و تمایل به کانتور بسیار بهتر دارد.

لیپوساکشن برای از بین بردن چربی زیر پوست با استفاده از برش های بسیار کوچک (1 تا 2 میلی متر) در نظر گرفته شده است که با یک اسکار تقریبا نامحسوس بهبود می یابد.

لیپوساکشن یک روش کاهش وزن نیست و نباید به آن به عنوان روشی برای کاهش وزن نگاه کرد.

با این حال، برداشتن چربی از این نواحی مشکل ساز می تواند شکل و ظاهر فرد را به طرز چشمگیری بهبود بخشد.

در صورتی که مراقبت های بعد از لیپوساکشن به ‌درستی رعایت شود افراد نتایج رضایت بخشی از این جراحی خواهند گرفت.

البته لازم است  پس از لیپوساکشن، بیماران  با جراح خود همکاری کنند تا نتیجه را با رژیم غذایی و ورزش حفظ کنند.

 

 

مزایای لیپوساکشن در مردان

بسیاری از مردان زمان قابل توجهی را صرف ورزش کردن برای کاهش وزن می پردازند ، اما نمی توانند به اندام لاغری که مدنظر آنها است دست یابند.

رسوبات چربی سرسخت که در برابر رژیم غذایی و ورزش مقاوم هستند، می تواند ناامید کننده باشد.

 

لیپوساکشن مردانه چربی اضافی را با کمترین جای زخم و همین طور کمترین زمان از بین می برد

 

اگر رسوبات چربی مانع از این می شود که احساس کنید بهترین و با اعتماد به نفس ترین نسخه از خودتان هستید، لیپوساکشن مردانه ممکن است برای شما مناسب باشد.

علاوه بر این، آنها تغییرات زیر را بعد از جراحی لیپوساکشن در مردان  مشاهده می کنند

  • ظاهر و احساس بهتری از نظر بدنی داشته باشید
  • برای داشتن زندگی سالم تر انگیزه دارند
  • با بهبود عزت نفس، احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید

 

بروز ترین دستگاه ها برای لیپوساکشن در مردان

لیپوساکشن ویزر

فناوری بیش از یک دهه است که دستگاه لیپوساکشن ویزر با موفقیت مورد استفاده قرار گرفته است.

در حقیقت باید گفت دستگاه ویزر از ترکیبی از پروب های اولتراسوند یک، دو یا سه حلقه‌ ای استفاده می‌ کند که به کاهش چشمگیر هرگونه آسیب به بافت‌ های همبند، رگ‌ های خونی و سایر ساختارها در ناحیه درمان کمک می‌ کند.

این درمان نتایج ایمن و ثابتی را ارائه می دهد. این دستگاه با  حرکات دقیق قادر به کاهش چربی در لایه های مختلف است و بدن شما را به حالت مردانه تبدیل می کند. این تکنیک همراه با لاغری بدن، نتایج سفت شدن پوست را نیز به همراه دارد.

 

لیپوساکشن با دستگاه پال

دستگاه پال  از ارتعاشات برای جدا کردن سلول های چربی از بافت های اطراف استفاده می کند. این نوع لیپوساکشن موثر و دقیق است.

برای تخلیه چربی در این روش پزشک  از یک کانول مکانیکی استفاده می کند. کانول به خودی خود به جلو و عقب حرکت می کند و به دکتر اجازه می دهد تا حرکت مچ دست را محدود کند و اثربخشی درمان را بهبود بخشد

شما ممکن است کاندیدای لیپوساکشن باشید اگر :

  • اگر چربی زیر جلدی اضافی دارید که به رژیم غذایی و ورزش مقاوم است
  • اگر پوست شما خاصیت ارتجاعی کافی را برای این روش حفظ کند
  • اگر می خواهید کانتور بدن خود را تغییر دهید (زیر چانه، بازوها، سینه، چربی اضافی در ناحیه سینه، تنه، شکم، کمر، باسن، ران ها یا داخل زانو)

بهترین کاندید ها برای لیپوساکشن مردانی هستند که به وزن واقعی یا ایده آل خود نزدیک هستند و رسوبات چربی موضعی و رنگ پوست خوب دارند.

لیپوساکشن در مردان  را نباید با جراحی چاقی یا روش های کاهش وزن اشتباه گرفت. در عوض، برای بهبود خطوط بدن موثر است.

اگر اضافه وزن کمی یا متوسط ​​دارید، لیپوساکشن در مردان  می تواند انگیزه ای برای کاهش وزن باشد.

 

لیپوساکشن چگونه انجام می شود ؟

لیپوساکشن در مردان  برای بسیاری از بیماران معجزه می کند. دلیل کارایی آن این است که در واقع سلول های چربی ناخواسته را از بین می برد  چیزی که هیچ مقدار رژیم غذایی و ورزش نمی تواند انجام دهد.

 

همه ما با تعداد معینی سلول چربی متولد می شویم که لایه بافت زیر جلدی را که بین پوست و ماهیچه های زیرین قرار دارد، تشکیل می دهند.

ژنتیک، هورمون ها و تغییرات وزن باعث ایجاد مناطق موضعی از رسوبات چربی می شود. در مردان بیشتر در گردن، سینه ها، شکم و پهلو ها دیده می شود.

هنگامی که وزن خود را اضافه یا کاهش می دهید، اندازه سلول های چربی افزایش و کاهش می یابد، اما تعداد مطلق آن سلول ها ثابت می ماند.

با لیپوساکشن، جراحان تعداد معینی از سلول های چربی را از نواحی خاص جدا می کنند تا شکل و کانتور بدن را بهبود بخشند.

 

بعد از جراحی لیپوماتیک مردان چه انتظاری می توانم داشته باشند؟

انتظار نداشته باشید که بلافاصله بعد از جراحی ظاهر یا احساس خوبی داشته باشید. اگرچه اعتقاد بر این است که تکنیک‌ های جدیدتر برخی از ناراحتی‌های پس از عمل را کاهش می‌ دهند،

ممکن است همچنان درد، تورم، خونریزی و بی‌ حسی موقتی را تجربه کنید. درد را می توان با داروهای تجویز شده توسط جراح کنترل کرد، اگرچه ممکن است هنوز برای چند روز احساس سفتی و درد داشته باشید

 

بهبودی یک فرآیند تدریجی است. جراح احتمالاً به شما خواهد گفت که برای کاهش تورم و جلوگیری از تشکیل لخته خون در پاهای شما، هر چه زودتر راه رفتن را شروع کنید.

بعد از حدود یک هفته از لیپوماتیک  احساس بهتری خواهید داشت و باید ظرف چند روز پس از جراحی به سر کار خود باز گردید. بخیه ها در هفته اول خود به خود برداشته یا حل می شوند

مراقبت های لازم در دوره نقاهت چیست؟

  • از فعالیت هایی که شدیدتر هستند باید برای حدود یک ماه اجتناب کنید زیرا بدن شما به بهبودی ادامه می دهد.
  • اگرچه اکثر کبودی ها و تورم ها معمولا در عرض سه هفته ناپدید می شوند، ممکن است مقداری تورم برای چند ماه باقی بماند.
  • خیلی زود بعد از جراحی تفاوت قابل توجهی در شکل بدن خود خواهید دید. با این حال، بهبود پس از حدود چهار تا شش هفته، زمانی که بیشتر تورم فرو کش کرده است، آشکار تر خواهد شد.
  • پس از حدود سه الی شش ماه، بعد از لیپوساکشن در مردان هر تورم خفیف مداوم معمولا ناپدید می شود و کانتور نهایی قابل مشاهده خواهد بود

 

بیشتر افراد  از نتایج جراحی خود بسیار راضی هستند. ممکن است متوجه شوید که در لباس‌های مختلف راحت‌تر هستید و با بدن خود راحت‌تر هستید. و با خوردن یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم، می توانید به حفظ شکل جدید خود کمک کنید

 

چگونگی حفظ نتایج لیپوساکشن در مردان

لیپوساکشن یک روش دائمی برای حذف چربی در نظر گرفته نمی شود. البته این نکته را بدانید که هنگامی که سلول های چربی در یک ناحیه برداشته می شوند، هرگز بر نمی گردند و سلول های جدید ایجاد نمی شوند.

در حالی که لیپوساکشن در مردان می تواند رسوبات چربی سرسخت را برای همیشه از بین ببرد،

مهم است که به یاد داشته باشید که سلول های چربی باقی مانده در نواحی اطراف همچنان می توانند گسترش پیدا کنند و لیپوساکشن  در مردان جایگزینی برای یک سبک زندگی سالم نیست.

برای حفظ نتایج لیپوساکشن در مردان، ادامه رژیم غذایی سالم و انجام ورزش منظم مهم است.

لیپوساکشن در مردان روشی برای کاهش وزن نیست. این برای حذف مناطق هدف چربی که به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نداده اند طراحی شده است.

اگر به دنبال کاهش وزن قابل توجهی هستید، مهم است که این کار را با ترکیبی از تغذیه سالم و ورزش انجام دهید، نه اینکه صرفاً به لیپوساکشن تکیه کنید

 

iran beauty وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *