iran- beauty  

بهترین جراح پیکر تراشی مردان در تهران

بهترین جراح پیکر تراشی مردان در تهران

بهترین جراح پیکر تراشی مردان در تهران

بهترین جراح پیکر تراشی مردان در تهران باید دارای مهارت و تجربه کافی برای این جراحی لاغری باشد. همان گونه که می دانید امروزه بیشتر افراد با مشکلات چاقی‌ های موضعی مواجه هستند و می‌ خواهند که با  انجام انواع جراحی زیبایی مانند لیپوماتیک مشکلات چاقی خود را به‌ طور کامل برطرف نمایند.

 

به همین دلیل بیشتر افراد به دنبال بهترین بهترین جراح پیکر تراشی مردان در تهران می باشند. امروزه  لاغری به روش لیپوماتیک در بیشتر مراکز زیبایی‌ اندام ارائه می‌ شود. افراد قبل از هر اقدامی  برای دریافت یک نتیجه خوب در لیپوماتیک باید پزشکی را انتخاب نمایید که تجربه کافی را در این زمینه داشته باشد.

 

بهترین جراح پیکر تراشی مردان در تهران چه کسی است ؟

 

برای انتخاب بهترین جراح پیکر تراشی مردان در تهران بهتر است ابتدا نمونه کارها  پزشک مورد نظر خود را مشاهده کنید این امر کمک بسیار شایانی به شما می کند، زیرا عمل لیپوماتیک جراحی حساسی محسوب می شود که نیاز به دقت بالای جراح دارد تا فرد از جراحی به نتیجه دلخواه برسد.

 

البته این نکته را در نظر داشته باشید که برای اینکه یک فرد نتیجه مطلوبی از جراحی  لیپوماتیک خود  بگیرد باید شرایط لازم را برای این جراحی داشته باشد به عنوان مثال اگر چربی‌ های تجمع شده در قسمت‌ های مختلف بدن بسیار زیاد باشد لیپوماتیک برای شما گزینه مناسبی نمی‌ باشد .

زیرا با این روش میزان خاصی از چربی از بدن فرد استخراج می‌ شود .در صورتی‌ که چربی‌ های در قسمت شکم شما به‌ اندازهای زیاد باشد که شکم حالت افتاده‌ ای پیدا کند لیپوماتیک برای این‌ گونه افراد مناسبی نمی‌ باشد.

 

این روش لاغری توسط انواع دستگاه های بروز دنیا مانند پال، ویزر و لیپوماتیک انجام می‌ شود و جزء دستگاههای امن و سریع برای از بین بردن چربی‌ های اضافه مورد استفاده قرار می گیرد. این جراحی با بیهوشی و یا بی حسی نخاعی برای افراد انجام می شود و نیاز به بخیه ندارد.

 

 

تاثیر لیپوماتیک چه زمانی قابل مشاهده است؟

 

نتایج ظاهری لیپوماتیک به سرعت بعد از جراحی برای فرد  قابل مشاهده است و از بین رفتن کامل چربی‌ های ممکن است حدود سه ماه طول بکشد.

بر خلاف لیپوساکشن که نیازمند یک شب بستری در بیمارستان و طی کردن دو هفته دوران نقاهت است، لیپوماتیک کمترین زمان بهبودی را نیاز دارد و بیماران می توانند بلافاصله بعد از این روش لاغری به فعالیت های روزمره‌ی خود بازگردد. علاوه بر این، سوزش، کبودی و تورم پوست به طور قابل توجهی در این روش کاهش یافته است.

 

هزینه لیپوماتیک

یکی از سوالاتی که بسیاری از افرادی که قصد انجام جراحی لیپوماتیک را دارند مسئله قیمت یا هزینه لیپوماتیک است .

درزمینه قیمت لیپوماتیک چند معیار مهم در این قضیه دخیل است: اولین مورد توانایی ها و تجربه پزشک متخصص و تیم همکار اواست، همچنین هزینه های ثابت کلینیک، نوع دستگاه ها و تجهیزات بکار رفته در این جراحی، مقدار بافت چربی فرد بیمار و طبیعتا تعداد جلساتی که نیاز است تحت عمل قرار بگیرد.

توجه داشته باشید که این هزینه برای بهبودی ظاهری و حتی  سلامتی شما محسوب می شود و به دلیل مزایای زیادی که دارد و عوارض جانبی خاصی ندارد، برای کسانی که دارای چربی اضافه در ناحیه شکم و پهلو پشت و ران بازو هستند روش مناسبی است.

 

 

تاثیر انتخاب بهترین جراح پیکر تراشی در تهران در نتیجه جراحی

 

درصورتی‌ که بهترین جراح پیکر تراشی مردان در تهران کار خود را به‌ درستی انجام دهد بعد از انجام لیپوماتیک فرد دچار هیچگونه عوارضی نخواهد شد. از آنجایی که پیکر تراشی  جراحی های زیبایی محسوب می شود. نیاز است که جراح شما با ایجاد برش خیلی کوچک چربیهای اضافی بدن را تخلیه کند، بدون آن‌ که به قسمت‌ های بدن  شما آسیبی وارد شود.

 

همچنین این نکته را در نظر بگیرید که جراحی موضوع مهمی است و ممکن است در طول جراحی  پیچ ‌و خم‌های زیادی وجود داشته باشد. برای این‌ که در طی جراحی لیپوماتیک احساس راحتی داشته باشید، لازم است با پزشک خود و کارکنان کلینیک نیز احساس راحتی داشته باشید.

لازم است برای عمل خود بهترین جراح پیکر تراشی مردان در تهران  را انتخاب کنید که در مورد آن تحقیق کرده باشید و به او اعتماد کامل داشته باشید و شما باید با آسودگی بتوانید  ایمنی و زیبایی خود را به او بسپارید.

 

 

مزایای انجام جراحی لیپوماتیک چیست؟

-در این نوع جراحی آسیب به بافت های بدن بسیار کمتر از سایر روش ها برای لاغری است.

-در روش لیپوماتیک میزان زیاد تری از چربی های این نواحی برداشت می شود.

-بعد از استخراج چربی ها بهترین جراح پیکر تراشی مردان در تهران به راحتی می تواند همین چربی را به سایر بخش های بدن افراد منتقل کند. مثلا افرادی که لیپوماتیک انجام می دهند گاهی چربی برداشت شده را به نواحی باسن و سینه یا صورت تزریق می کنند. همچنین با استفاده از روش های تزریق چربی به صورت، جوانسازی را در صورت انجام داد.

  •   درد و تورم و التهاب در این روش بسیار اندک است. در حالی که در سایر روش های قدیمی شاهد عارضه های بسیاری هستید.
  •  بعد از مدت زمان کوتاهی دوره بهبودی تکمیل می شود.
  •   چربی های فرد به طور یکسان تخلیه می شود و همین عامل باعث می شود فرد تناسب بدنی زیاد تری پیدا کند
  •     خطر ایجاد آمبولی ندارد.

نکاتی در مورد انجام بهترین جراح پیکر تراشی مردان در تهران

این نکته را بدانید که انجام لیپوماتیک به منظور کاهش وزن نیست بلکه با هدف تغییر سایز و از بین بردن چربی های موضعی انجام می شود. بنابراین فرد با این جراحی کاهش وزن زیادی نخواهد داشت.

نکته دیگر اینکه بعد از جراحی باید سبک زندگی فرد تغییر کند . فرد حدودا 45 دقیقه تا یک ساعت ورزش کند و غذای کم کالری مصرف کند . در غیر اینصورت نتایج مورد نظر و رضایت بخش برای بیمار حاصل نمی شود

 

سوالاتی که باید از بهترین جراح پیکر تراشی مردان در تهران خود بپرسید :

1- نحوه عمل به چه صورت است؟

2 – جراحی لیپوماتیک چه عوارضی ممکن است داشته باشد ؟

3- عمل در کدام بیمارستان و یا کلینیک انجام می شود؟

4-هزینه عمل چگونه محاسبه می شود؟

5- قبل و بعد از عمل چه کارهایی باید انجام داد؟

 

در آخر ، پس از انتخاب بهترین جراح پیکر تراشی مردان در تهران خود ،به آن اعتماد کنید. اعتماد هم آرامش کافی به شما می دهد و هم جراح تان به بهترین شکل کار شما را انجام می دهد. نباید انتظار معجزه از این جراحی زیبایی داشته باشید. البته لازم است نکات بعد از عمل را به دقت انجام دهید  تا از نتیجه عمل خود رضایت داشته باشید.

 

علاوه بر انتخاب بهترین جراح پیکر تراشی مردان در تهران و همچنین کسب نتیجه مطلوب از لیپوماتیک این است که شما کاندیدای مناسبی برای این عمل باشید ، در صورتی که چربی های تجمع شده در نواحی مختلف بدن شما بسیار زیاد باشد لیپوماتیک برای شما گزینه مناسبی نمی باشد  زیرا با استفاده از این روش می توان میزان خاصی از چربی را از بدن استخراج کرد.

 

iran beauty وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *